čtvrtek 17. května 2012

Dopisy hrdinům VI.


Chtěla bych se přidat k novému čtvrtečnímu meme, ktero pořádá Awekki.
Cílem tohoto meme je napsat fiktivní dopis nějakému knižnímu hrdinovi. Skvělý nápad!
 
Ach ano, dnes nebudu psát nikomu jinému, než Smrťovi z Úžasné Zeměplochy :D Měla bych se učit, ale to je detail...
 
Můj milovaný Smrťi,
 
používat CAPS LOCK, abych psala jako ty, se mi teď nechce, takže budu psát normálně. Je dost možné, že nebudeš k zastižení, proto ti dopis nechávám u Alberta. Zaprvé, myslím, že jsi naprosto úžasný a měl bys být příkladem všech Osudů a tak podobně. Já taky miluju kočky, doslova. A Mortovi jsem vždycky fandila. A co teprv Zuzanka.. Doufám, že se u nás na svátek prasečí hlídky stavíš coby Otec prasátek. V tom kožichu ti to slušelo. Vážně. A i kdyby ne, tak se uvidíme po smrti, není liž pravda?
 
S přáním dlouhého života
 
Tvoje Vendea

1 komentář :

  1. Pro mě je nejlepší Mrakoplaš. Z jeho:,,Raní ptáče dál doskáče, ale dřív chcípne."pořád chytám záchvat smíchu:D jinak super dopis

    OdpovědětVymazat