pondělí 11. června 2012

30 Day Book Challenge: Day 2

DAY 02 - Neoblíbená kniha


Muri deniky (Rachel Kleinova) obalMůří deníky od Rachel Klein. Stoprocentně. Tu knihu jsem naprosto nepochopila. Hlavní hrdinka je totální psychopatka, která se nedokáže vyrovnat s tím, že její nejlepší kamarádka mluví s novou dívkou, a proto s ní netráví tolik času. Dále začne onu novou podezírat z toho, že je upírka. Mám takový dojem, že hlavní hrdinka akorát bloudí ve svém vlastním světě, uzavřená a pomalu bláznící ze všech těch halucinací. Nepřidá tomu ani fakt, že jí svádí její vlastní profesor (mimochodem ženatý). A její otec je mrtvý, jak jinak. Jsem vlastně pyšná, že jsem knihu dočetla, i když poslední čtvrtinu jsem četla jen tak napůl, protože jsem děj naprosto nepochopila. Bolela mě z ní hlava a na nějakou dobu mě přešla i chuť číst. Neříkám, že to byla úplná hrůza, ale ne, tuhle knihu prostě nemám ráda. 
 

2 komentáře :

  1. Na tuhle knížku jsem snad nikde neslyšela dobré ohlasy, nikomu se nelíbila. Já ji zatím nečetla a podle všeho asi číst ani nebudu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji mám doma, bojím se jí už teď :D No co vím, taky je ta holka schizofrenička, proto je takový psychouš.... Uvidíme no :D

    OdpovědětVymazat