neděle 17. června 2012

Týden s knihou (3)

A je to tu :) Další video na Týden s knížkou


2 komentáře :

  1. Závist je naprosto úžasná :))) Doporučuju k přečtení :))))) O trilogii Chaos uvažuju, že bych si ji přečetla, ale nějak se k tomu nemám, těším se na tvé recenze na tyto knihy, nejspíš jakmile si tvé recenze přečtu, tak po těch knihách sáhnu :))) Jinak velmi dobré knihy :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Supeeer! Další videjko :) Chaos.. já ho chci číst a zároveň i nechci :D Na recenze se moc těším :-))
    Jak začíná láska - knížek od Meg máme doma celkem hodně, ale tuhle ne. Vlastně ani nevím proč :-D Asi je to těma e-mailama, i když je to zajímavé.. já nevím.. je to prostě jiné, i když to rozhodně není minus :)
    Levá ruka boží mě taky hodně láká.
    ZÁVIST!! Měla by mi dojít , už se těším!!
    Já jsem ráda, že videa natáčíš, protože mě to moc baví:) Už se těším na další týden! :)

    OdpovědětVymazat