sobota 22. září 2012

Postcrossing (4)

Propadla jsem tomu stejně jako ostatní. A o co se jedná? Postcrossing je projekt, ve kterém se posílají pohledy do celého světa. Na oplátku samozřejmě dostanete něco i vy. Je to vážně zábava a ještě máte možnost potkat nové lidi. Pro maniaky do cestování jako já je to to pravé. 
A jak to funguje? Hezký článek o tom napsala Myanmar ZDE.  Takže pokud chcete začít, tak neváhejte. Oficiální stránka je ZDE.
Odeslané:
  • Nicola, Německo - ofi
  • Vitalia, Francie - ofi
  • Yu-wen, Taiwan - ofi 
  • Heather, Peking - anime tag
  • Agata, Chorvatsko - swap
  • Antonina, Bělorusko - swap
  • Anastasyia, Rusko - penfriend
  • Anna, Srbsko - swap
  • + další asi 3 
Přijaté:

No comment. Stefan z Německa si asi při vybírání pohledu musel užívat.



Tenhle úžasnej pohled z Austrálie sice nebyl z Postcorssu, ale opět z Postcard exchange na GR, ale nevadí. Sharniee se mi trefila do stylu.


Zajímavý artist pohled od Hildegarde z Belgie. Je zvláštní, nemyslíte?


Oktoberfest z Mnichova. Slečna, co mi ho poslala, se na něj také chystá :)


  Tenhle Alfons Mucha mi došel z Nizozemska. Celkem vtipné, když je od nás, že? :D
Byla jsem mile překvapená pohledem Hawaiie, který mi přišel od slečny z Ameriky.
 Můj zatím nejcennější úlovek. Úžasná Dubai z Arabských Emirátů.


Mazurská jezera, Polsko.


Úžasné Kuala Lumpur z Malajsie :)


Rusko, Moskva.


Známá Jetoy kočička, direct swap.


Moje nejoblíbenější anime ♥ Direct swap.


Jeden tag pohled s tuleni od Alyony, které jsem před měsícem posílala také pohled.


Krásný direct swap ze Švýcarska.


Tahle vintage pohlednice mě naprosto učarovala.


A tady máme dva vyměněné pohledy ze swapu ze Srbska. 

A co vy?

3 komentáře :

  1. krásne pohľadnice 8D
    tá 1. je fakt zaujímavá! 8DDD

    OdpovědětVymazat
  2. No teda :D Za chvíli budeš mít známé na celém světě :). Ale vážně je to zajímavé. Popřemýšlím, jestli se nepřipojím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho :) :D No to je pravda, budu si moci jezdit po dovolenejch ke známejm :D

      Vymazat