neděle 14. října 2012

The Saga od Darren Shan reading challenge - Úvod


Na Facebooku jsem se zmínila o tom, že plánuji re-reading Darrena Shana. Několik z vás se nezávazně přihlásilo, že by do toho šlo se mnou. Celá série patří mezi moje nejoblíbenější knihy, které jsem kdy četla, a tak si myslím, že by nebylo špatné se podělit i s vámi ostatními.

Celá série se skládá z:

1. Madame Okta
2. Upírův pomocník
3. Krvavé chodby
4. Upíří hora
5. Zkoušky smrti
6. Upíří kníže
7. Lovci z přítmí
8. Spřeženci noci
9. Zabijáci úsvitu
10. Jezero duší
11. Pán stínů
12. Synové osudu

Celé to bude spočívat v tom, že budeme postupně číst díl za dílem, na každý si dáme cca 14 dní a během četby vytvořím ke každému dílu diskuzi, kde se budete moci podělit o svoje zážitky ze čtení. Shan je mistr hororu a jeho osobitý styl stojí za to zkusit.
Pokud jste knihy ještě nečetli a nemáte šanci se k nim dostat, pak nezoufejte, vím o místě, kde se dají v pohodě sehnat i na internetu jako e-booky či jsou přeložené na webech, takže se určitě zapojte i vy, kteří jste ságu ještě nečetli a bojíte se to zkusit. Stojí to za to.

Není nic jednoduššího, než napsat komentář pod tento článek, ve kterém dáte najevo, že se připojujete a já s vámi tak budu počítat.

11 komentářů :

  1. Jááá! Se mnou můžeš počítat vždycky!! =D
    (http://sushi-reading.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. počítej se mnou.. TerushQaH.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem fanouškem hororu, ale chci to zkusit. Hlásím se.

    OdpovědětVymazat
  4. Se mnou můžeš také počítat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se hlásím! :).
    Četla jsem celou tuhle ságu a mám ji i doma! :D.
    Momentálně se nemůžu dočkat šestého dílu demonat :DD..
    (so-creative.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá... Přidávám se taky! :) Můžeš se mnou počítat všemi deseti! :) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jdu do toho, stejně jsem si chtěl přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jdu do toho s váma, o tom už víš (: Jen jsem úplně zapomněla, že bych ti mohla napsat i ten komentář... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu pred koncom, ale po pár kapitolách, idem do toho :) cupofteadiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat