pondělí 3. prosince 2012

Recenze - Skrytá síla minulých životů

Skryta sila minulych zivotu (Anne Taylorova Sandra) obalAnotace:

Je možné, že jsme už kdysi žili? A mohl by se klíč k našim problémům, trápení a potížím skrývat právě v minulých životech? Autorka téhle knihy je o tom přesvědčená a její bohatá praxe to jen potvrzuje. Na mnoha konkrétních případech svých klientů nám ukazuje, co všechno, od zdravotních potíží až po partnerské vztahy,
mohou zážitky z minulosti ovlivňovat a jak nám staré, hluboce zakódované vzorce brání v současném štěstí.
Proto je třeba se jich zbavit. A to tak, že události, které se do nás nežádoucím způsobem zapsaly, prostě přepíšeme a uvolníme cestu štěstí a nové energii.

S tím nám kromě samotné knihy pomůže přiložené CD s promluvou, která nás zavede přímo do naší zapomenuté minulosti a naučí nás ji změnit!

Knihu jsem si vyžádala proto, že mne zaujala už svojí anotací. O toto téma se hodně zajímám, a tak rozhodně nesměla chybět v mé knihovničce. Rozhodujícím faktorem, který rozhodl o přečtení knihy, bylo přiložené CD, které dokonce obsahuje vstup do regresní terapie. Úžasné!

270451_10151163593989055_859297638_n_large
Tato kniha slouží převážně jako takový návod pro ty, kteří se zajímají o reinkarnaci. Je rozdělena do několika částí. První část převážně referuje o karmě a reinkarnaci všeobecně. Seznamuje tak čtenáře s hlavními problémy, které mu trochu přiblíží tuto problematiku. Ve druhé části se dovídáme něco o svém energetickém těle, své duši a karmických příčinách, které se k tématu reinkarnace váží. V poslední a nejdelší části se autorka zaměřuje na léčení problémů z minulých životů, co z toho plyne a také to, jak na regresní terapii. Autorka je známou psycholožkou a poradkyní, která se zabývá touto problematikou a její pořad můžete najít i na americkém rádiu Hay House.

Knihu samotnou bych doporučila všem, které problematika minulých životů zajímá a chtějí získat hloubější náhled na to. Pokud jste někdy toužili proniknout do svých minulých životů, tato kniha je právě pro vás. Velkým bonusem je CD, které je součástí knihy a ve kterém vás profesionální psycholožka provede regresní terapií, která zabere něco málo kolem 40 minut. Nemusíte se tak bát a informace můžete lehce získat i z vlastního domova. Zprvu jsem byla ohledně knihy hodně skeptická a moc jsem nevěřila v to, že bych v knize našla nějaké zajímavé informace, ale opak je pravdou.

Tumblr_ljwqshdmi21qjnsq5o1_500_large
Dozvěděla jsem se pár nových informací ohledně svého energetického těla a zeefektivnění svých soukromých regresních terapií. Myslím, že jako příručka pro začátečníky je tato kniha tím pravým. Pokud jde o CD, tak jsem jej ještě na vlastní kůži nevyzkoušela, ale z toho, co jsem slyšela si myslím, že by to mělo fungovat. Pokud se tedy nebojíte a chcete řešit problémy ve svém životě, pak si tuto knihu kupte. Rozhoně neprohloupíte. Neměla by chybět v knihovničce žádného správného ezoterika.

Celkové hodnocení: 90 %

Děkuji nakladatelství Metafora za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.