úterý 27. května 2014

Recenze - Andělská terapie

Andělská terapieOficiální anotace

V knize, jež je neocenitelným nástrojem pro každého, kdo se chce přiblížit neuvěřitelné říši andělů, se seznámíte s Andělskou terapií, jež Doreen Virtue učí od roku 1997 po celém světě. Spolu s anděly a archanděly pomáhá lidem, aby se naučili umění spirituálního léčení a výkladů poselství. Nyní shromáždila tajemství a cvičení do vyčerpávající pracovní knihy. Ať už jste léčitelem nebo jen chcete oprášit své přirozené spirituální nadání, budete se k ní vracet znovu a znovu. Dozvíte se např. které anděly povolat a kdy, jak vykládat andělská poselství, jak pomoci rodině a přátelům v nouzi a která znamení jsou božskou odpovědí na vaše dotazy.

Doreen Virtue patří už řadu let mezi moje oblíbené autorky, a tak jsem si nemohla nechat ujít ani Andělskou terapii. O danou problematiku se zabývám už celkem dlouho, a tak jsem s otevřenou náručí uvítala knihu, která by mi mohla pomoci v dalším duchovním rozvoji. Samotná anotace taktéž slibovala přehlednou a komplexní příručku, takže jsem byla pro všemi deseti.

The Angel Therapy HandbookDie Engeltherapie. Grundlagen und Praxis der Heilarbeit

Jelikož se jedná o duchovně zaměřenou knihu, jsou podobně laděny i obálky. Mají mít hlavně uklidňující účinek, což se u této knihy rozhodně povedlo. Naše obálka se mi líbí - nic zbytečně přeplácaného, skvělá kombinace barev... Pokud jde o zahraniční obálky, pak jsem také nadmíru spokojená - obě dvě odpovídají samotnému obsahu knihy.

Jelyn Steelman CookZajímáte se o spojení s anděly, archanděly a nanebevzatými mistry? Chtěli byste si vyzkoušet, jaké je to být médiem? Andělská terapie podává komplexní pohled na všechny tyto problémy. Stane se vaším průvodcem po cestě světla k tomu, aby se z vás stal duchovní léčitel. Dozvíte se několik způsobů, kterými můžete Andělskou terapii provozovat - ať už se jedná o výkladové andělské karty či další věštecké pomůcky.

Dovíte se také užitečné informace o archandělech a o tom, v jakým situacích je nejlépe povolávat. Nakonec je pro vás připravena kapitola, ve které se dovíte, jak pečovat sám o sebe. Jste připraveni vydat se cestou světla? Pak neváhejte!

Andělská terapie je komplexní příručka věnující se metodám andělské terapie (překvapivě) z pera doktorky psychologie,  Doreen Virtue, která se zabývá komunikací se světem andělů, archandělů, nanebevzatých mistrů a elementálů. Ve své nové knize svým čtenářům přináší komplexní příručku pro ty, kteří by se rádi vydali na cestu duchovního léčitelství a chtěli k tomu využít pomoci andělů a archandělů. Mimoto věnuje část knihy i práci média. Vše doplňuje osobními zkušenostmi. Na závěr knihy naleznete i několik příloh - například jedinečné vlastnosti archandělů, barvy jejich svatozáří, krystaly a drahé kameny spojené s archanděly či astrologická znamení spojená s archanděly. Kniha je jasně a přehledně rozdělena do několika částí, tudíž je velmi snadné najít informace, které zrovna potřebujete.

Tlumočte lásku.

If you only knew what was around you. Jesus Bless! <3Materiály jsou doplněny odpovídajícími kresbami, které danou problematiku ještě více osvětlí. Kniha se hodí i pro úplné začátečníky, kteří by s prací duchovního léčitele chtěli začít. Stejně tak v případě, že chcete začít pracovat s anděly.

A jaké dojmy mám ze čtení této knihy ? Celkem přesně jsem věděla, do čeho jdu, protože knihy od této autorky pravidelně čtu už nějakých 7 let, tudíž jsem s jejím stylem srozuměna. Příjemně mne překvapila struktura celé knihy - je to přesně to pravé ořechové, co jsem potřebovala. A i když už nějaké to povědomí z této oblasti mám, dověděla jsem se spoustu zajímavých informací přímo z branže. Velkým plusem je rozhodně i kapitola o médiích - problematika duchů a médií mne zajímala už z knih Gordona Smithe.

Andělskou terapii bych tedy doporučila všem milovníkům nadpřirozena a erotiky, kteří by se rádi dověděli něco o tom, co obnáší práce duchovního léčitele a více se chtěli seznámit s anděly a archanděly.

Celkové hodnocení:  88 %

Děkuji nakladatelství Pragma za poskytnutí recenzního výtisku.
Více o knize můžete zjistit ZDE.