čtvrtek 14. srpna 2014

Speciál s Darrenem Shanem (10) - Názor čtenáře a další bonusy


A máme tu předposlední díl Speciálu. Celkem to uběhlo, že? Čeká vás už jen soutěž, a tak doufám, že jste si tohle vše užili. V dnešním díle se s vámi podělím o názor čtenáře a další vychytávky z pera blogerky Domiky.


Plomův příběh

Plomo byl tak hodný, že se se mnou podělil dokonce o jeho celý Shanovský příběh. Ploma znám z dříve jmenovaného Darren Shan fóra, tak doufám, že se vám bude jeho příspěvek líbit.

Takže kde začít... Asi tím, jak jsem k Darrenovi přišel. Byla to vlastně strašná náhoda, o to jsem radši, že mi to nadšení vydrželo dodnes. Přišel jsem ke knížkám úplně strašnou náhodou, už ani nevím, kolik mi bylo. Tuším, že jedenáct až třináct. Objevil jsem první dva díly Ságy v sestřenčiné knihovně, zdálo se mi to tak správně klučičí, takže jsem je rychle přečetl a začal se shánět po dalších. Což mi postupem let poměrně parádně vyšlo a příběh se mi začal doplňovat a ucelovat, takže jsem si mohl úplně užít genialitu různých propojení a spojitostí, což je asi to, co se mi na příběhu líbí nejvíc. 
Časem jsem začal s Demonatou, kterou dodnes nemám dočtenou, ale nikdy mě ani nenapadlo, že bych to nedočetl (ostatně jako vše další, včetně toho, co u nás nevyšlo), akorát školní stereotyp škola-zkoušky se na mém čtení projevuje poměrně negativně. 
Potom přišlo Město, které mě stejně jako všechno ostatní chytlo a nepustilo.
Knížky obecně jsou pro mě něco jako poklad. Celkově do nich investuji většinu svých po různých brigádách pracně vydřených peněz a Darren v tom není vyjímkou. U něj platí vícenásobně, že knížky chci nejen číst, ale také je mít doma a kdykoliv si je otevřít nebo začít číst znovu. Takže něco mám doma již kompletní, něco "rozpracované". Něco v angličtině, něco v němčině (ačkoliv čas a lenost zatím nedovolili přečtení), něco podepsané, něco darované a něco vymodlené.
- Plomo


Slíbila jsem i nějaké ty bonusy od Domiky. Ta si připravila čtyřdílný speciál, který vám možná řekne něco navíc. A tady je!

1/2/3/4 

Žádné komentáře :

Okomentovat