neděle 8. března 2015

Recenze - Tarot archandělů

Oficiální anotace

Tarot archandělů pro vás vytvořila dnes již po celém světě známá dvojice Doreen Virtue a Radleigh Valentine. Tato tarotová sada je určena pro všechny citlivé jedince, kteří potřebují dodat odvahu a podpořit v tom, aby se nechali vést božími poselstvími. Díky kartám můžete získat odpovědi na některé vaše otázky a zároveň získat sílu provést v životě rozhodující změny.

Archandělé vám nejen poradí, ale také vás posílí a zapojí vás do vědomého vytváření vaší budoucnosti. Kromě tarotových karet tento set obsahuje také průvodce, ve kterém naleznete podrobný návod, jak s kartami pracovat, jak jim rozumět a jak vykládat jejich poselství sobě i druhým.

Proč jsem si karty vybrala

Až do objevení téhle sady jsem byla hrdou majitelkou pouze jedněch andělských karet, a to konkrétně Andělské terapie, taktéž od Doreen Virtue. Doreen jsem si nesmírně oblíbila - navíc je to jedna z nejvíce vážených osob, která se anděly a jemněhmotnými zabývá. Tak proč nezkusit i tarot? Karty už na první pohled nabízejí nádherné ilustrace, takže jsem neodolala a zkusila je.

Něco málo k ilustracím

Vidíte ten fantasticky nádherný obrázek, který vévodí krabičce tarotu? Prostě nádherné. Autorem je velmi talentovaný Radleigh Valentine. Nejinak tomu je i u samotných karet - každá ilustrace je mistrně provedena a odráží lásku a světlo. Na ukázku pár karet...



Hodnocení


Doreen Virtue a Radleigh Valentine přicházejí s novou sadou andělských tarotových karet, tentokrát s motivy archandělů. Sada obsahuje 78 jedinečných karet a příručku, která vám pomůže při výkladu. Nezáleží na tom, zda jste začátečníci či pokročilí - tarot archandělů je určen všem, kteří mají zájem o výklad. Nevíte si rady s těžkou životní situací a chtěli byste trochu popostrčit svými ochránci? Pak je mocný archandělský tarot pouze pro vás. Vše doplňují nádherné ilustrace, které vás jistě inspirují a donutí k zamyšlení. 

Tarot archandělů je jednou z mnohých sad výkladových andělských karet, které stvořila Doreen Virtue, tentokrát ve spolupráci s Radleighem Valentinem. Mimo 78 karet s mistrovsky vyvedenými ilustracemi obsahuje sada i příručku, která obsahuje významy jednotlivých karet a samozřejmě i návod, jak si karty vyložit. Vše je popsáno velmi jasně a jednoduše, karty si tudíž může pořídit i úplný začátečník, který s tarotem nikdy nepracoval. Autorka uvádí hned několik způsobů, jak si karty vyložit - výklad jedné karty, tří karet či keltský kříž, který v tarotu patří mezi nejpoužívanější metody. 


"Tarot je nástroj, jehož prostřednictvím k nám promlouvá vesmír - laskavý rádce snažící se nás vest k radosti a naplnění."



Samotné karty jsou pak rozděleny na Malou a Velkou Arkánu. Velká arkána obsahuje 22 karet, očíslovaných od 0 do 22. Malá Arkána je pak rozdělena na čtyři úseky, každý z nich je vyznačen jinou barvou a přísluší mu jiný archanděl (Gabriel, Rafael, Michael, Ariel). Mimo ispirativní ilustraci se na kartě nachází i rada, jejíž význam je blíže rozveden v příručce. Mimo výkladový návod a samotné karty obsahuje příručka také informace o tom, jak se o karty starat, jak je energicky očisťovat a jak je posvětit. 

A jaké jsou mé dojmy z vykládacích karet? Jak jsem již výše zmínila, nějakou zkušenost s andělskými kartami už mám, takže jsem nebyla kdovíjak překvapená. Nikdy jsem ale nepracovala s těmi tarotovými, tudíž to byla moje premiéra. Coby začátečník s tarotem jsem ale neměla žádný problém - díky přehlednosti průvodce jsem si dokázala karty vyložit již na první pokus, a to i keltský kříž - obrázek s tím, jak mají být karty položené mi vážně pomohl. Je až děsivé, jak se samotný výklad trefil. Navíc ty nádherné ilustrace... Opět jsem si tedy potvrdila to, že si člověk může díky těmto kartám vyložit sám v teple svého domova a nemusí navštěvovat nějakou kartářku. Za mne velmi příjemné překvapení. 

Tarot archandělů bych doporučila všem, kteří se zajímají o vykládaní karet a chtěli by mít doma pěkně graficky zpracovanou sadu, s kterou je výklad velmi jednoduchý a časově nenáročný.

Celkové hodnocení:  92 %

Děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí karet k recenzi. 
Více o kartách ZDE

Zdroje:
Anotace
Obálka

2 komentáře :

  1. Tohle zní vážně hodně, hodně zajímavě, navíc ty obrázky jsou fakticky krásné :) Já sama jsem karty nikdy nevykládala, ale tarot mě vždycky lákal. Díky tvé recenzi jsem navíc nejspíš narazila na super dárek kamarádce k narozeninám, takže děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem období, kdy jsem také všemožné kartičky ... sbírala, ale už mě to nějak omrzelo a nejspíš by mě to nebavilo. Každopádně ti děkuji za pěkné napsaný článek, ráda jsem si přečetla o něčem, co někoho zajímá a baví se tím :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat