úterý 5. července 2016

Měsíční chvástačka (červen 2016)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Fyzicky jsem si koupila pouze jednu knihu (sice jsou na cestě další za státnice, ale ty nestihly dorazit). Cizinku jsem četla loni a naprosto jsem se do ní zamilovala. Podařilo se mi ještě sehnat tohle staré vydání, které je jinak kompletně vyprodané. To nové od Omegy se mi nelíbí, takže pro mě bylo jasnou volbou buď tohle nebo anglické vydání.

Zenith (The Androma Saga #1)

Mimo Cizinky mi přibyl do čtečky i jeden ebook, a to Zenith od booktuberky Sashy Alsberg a Lindsay Cummings. Knihu jsem měla předobjednanou už někdy v dubnu a čekala jsem pouze na její vydání. Stihla jsem ji už přečíst a řeknu vám... je to dobré! Miluju scifi.

2. Knihy, které jsem vyhrála

Jako obvykle nic :D

3. Knihy, které jsem dostala

Nic, narozeniny jsou za dlouho :D

4. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk



Dceru i Mechanického anděla mám na recenzi pro Fantasyi, jako obvykle. Na obě knihy se už nějaký ten pátek nesmírně těším. Kiera Cass dokáže psát hodně čtivé jednohubky... a Jem je Jem ♥.

A všechny pohromadě!


Jaký byl váš červen?

8 komentářů :

  1. Jsou takové pěkně sladěné koukám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj červen byl nic moc (viz článek na blogu)
    Tvoje přírustky jsou moc hezké. Nejvíc mě láká Cizinka. Mechanický princ taky nemusí být špatný.

    OdpovědětVymazat
  3. Cizinku s dalšími díly jsem pořídila mamce k Vánocům a naprosto se do ní zažrala :D Mě až tolik neoslnila, ale seriál se mi líbí moc.
    Mechanického prince miluju a nad Dcerou stále váhám. Slyšela jsem, že je mladá princezna ještě otravnější než její maminka a nevím, jestli na to mám nervy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké přírůstky, obzvláště Dcera - takže to ty jsi mi ji vyfoukla na Fantasya.cz? :D Užij si čtení! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se strašně těším, až si přečtu Zenith! :)
    Dceru číst neplánuji a na Pekelné stroje se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné nové knihy :_) Cizinku mám doma také a už jsem ji i četla. Je to skvělá kniha a podle ní ještě úžasnější seriál :-) Dceru už mám také přečtenou a recenzi na ni jsem už také sepsala. K Mechanickému princi se dostanu až za delší čas, jelikož jsem ještě nedočetla ani nástroje :-( ale máme stejný výběr knih :-)

    OdpovědětVymazat