neděle 15. ledna 2017

Páté narozeniny - co se za rok stalo nového?

Výsledek obrázku pro anime party hard gif

Psát každý rok shrnující článek k narozeninám blogu se stává pomalu ohranou rutinou. Přitom blog oslavil 12. ledna 2017 už své páté jubilejní narozeniny. Mělo by to znamenat něco víc? Nejspíš. Vzhledem k tomu, jak málo volného času poslední dobou mám a vzhledem k tomu, že je teď zkouškové, se mi do toho vůbec nechtělo. Ale blog si to zaslouží za to, jak dlouho přežil! A rozhodně nekončí (dejme mu tak dalších 10 let!).



Jako tradičně si pustíme narozeninovou písničku. A jak jinak, než s My Little Pony!

Výsledek obrázku pro danganronpa gif

Na začátek opět nějaké ty statistiky.


I když je to otrava, srovnáme si to s minulým rokem. Měla jsem 483 pravidelných čtenářů, letos 494. Měla jsem 221 881 zobrazení stránky, letos je to 259 058. Loni vás na FB bylo 659, letos 671. A kolik jsem toho za rok napsala? Oproti loňským 121 pouhých 57. Je to bída. (Nepočítám do toho recenze pro Fantasyi a Knihcentrum).

Výsledek obrázku pro higurashi gif

Každoročně tu zmiňuji i klíčová slova, přes která se lidi na můj blog dostávají. Nejprve se podíváme na pět nejčastějších - "spolupracuji fantasya cz", "zaslíbení recenze", "recenze šepotání", "interview s upírem recenze" a "vendea dreams". A opět přidám nějaké perličky, u kterých jsem se zasmála: "jen příběhy tak, ať jsou hezké", "jak to bude s celaenou a chaolem", "marina + plantefolie", "miluju blondaky", "příběh se slovy: nudný, zobák, vyzvídat a ručník", "sex s vězenkyněmi", "submisiv". Oproti loňským je to fakt bída, tedy až na ten sex s vězenkyněmi.

Výsledek obrázku pro makai ouji gif

Jak jsem na tom byla s psaním článků a aktivitou? Byla to bída. Nějak jsem rok od roku línější. To se týče i čtení. Nejvíc toho přečtu ve vlaku, když jezdím do školy. Doma nemám šanci. A abych se dokopala k psaní recenze (i když nápady by byly)? To si radši pustím anime nebo seriál. Zmíním náš každoroční letní projekt Summer reading anglických knih, který pořádáme s Kath. Letos jsem je přečetla všechny! Rok to ale špatný nebyl, hlavně co se akcí týče. Byla jsem hned na několika - předně Svět knihy, kam jezdím už každý rok (myslím, že letos to byl už můj pátý?), poté posezení s Leilou Sales a v neposlední řadě Humbook (kde jsem potkala svého favorita Christophera Paoliniho a samozřejmě i Rutu Sepetys).

Můj TOP KNIH 2016 můžete najít ZDE

CooBoo sraz, Svět knihy 2016

Málem bych zapomněla na dobročinný bazar CooBoo! Jak jsem mohla! A to by bylo asi všechno. Doufám, že se tu příští rok sejdeme zase! Děkuji za podporu!

Výsledek obrázku pro makai ouji gif

1 komentář :